joi, 31 martie 2011

şi alerg în jurul lumii...!

daaaaaaaaaaa
daaaaaaaaaaa
şi am alergat să mă găsesc...
şi alerg în jurul lumii
şi alerg în jurul lumii
şi am alergat să învăţ să iubesc
şi alerg în jurul lumii
şi alerg în jurul lumii

înspirată de câteva piese, adică :

Vescan - Dansez cu pozele vechi
Vescan feat. Ligia - Ea El
Camuflaj feat. Anda Dumitriu - În jurul lumii
R.A.C.L.A. feat. Deea - 2 în 1
Tataee feat. Adriana Rusu - Noi doi
Dytzu - Ce înseamnă să iubeşti
Indiferent - 2 suflete de copii

mă apucai să scriu şi eu ceva de genul în timp ce tati ocupa pc-ul jucându-se poker...
şi îmi ieşi o chestie cât de cât drăguţă...deja primi felicitări de la Kira, Deea, Dreea şi Georgi...
asta e :

Cântec pentru noi
Versuri : eu
Muzică : deocamdată fără….

I. Când m-ai întrebat prima oară
De ce te-am ocolit
N-am vrut să-ţi spun, de fapt
Ceea ce am simţit cu adevărat
Mă temeam de reacţia ta
Ştiam că nu vei suporta
Să vezi cum îmi justific alegerea
Şi oricum eram sigură că tu
O să-mi spui clar şi răspicat : NU

Refren : În suflet creşte încă
O fărâmă de speranţă
Dumnezeu să ne ferească
De-o nouă etapă proastă x 2

II. Faza e că totul déjà s-a întâmplat
Şi chiar dacă am mai vrea
Nimic nu poate fi schimbat
Întotdeauna pronumele se vor folosi disociat
Un el singur, o singură ea

Refren : În suflet creşte încă
O fărâmă de speranţă
Dumnezeu să ne ferească
De-o nouă etapă proastă x 2

III. Am învăţat să înghiţim în sec
Să-avem noduri în gât
Şi poate că...doar atât !
Sau nu, oooo, sau nuuuuuuu !

Refren : În suflet creşte încă
O fărâmă de speranţă
Dumnezeu să ne ferească
De-o nouă etapă proastă x 2

IV.Hai să-ncercăm să uităm privirile,amănuntele şi toate chestiile...
Nu te mai poţi hrăni cu trecutul
Decât când la amintiri aplici furtul
Hai să-ncercăm să ne aruncăm unul peste altul
La suflete să le dăm startul
Să funcţioneze doar aşa cum ne dorim
Pentru că ştii ce ?
Pentru că ne iubim.

se oferă cineva să-i facă melodia şi să o cânte ? nu cer nimic înafara menţionării că eu am fabricat versurile...pentru început !

mai am o jumătate de oră să fiu happy, că după-aia mă apuc de făcut teme...aşa că MUZICA LA MAXIM !!!

Niciun comentariu: