duminică, 20 martie 2011

Ca şi când, ca şi cum

Când îţi insuflu impresii cu aer tare mă îngenunchezi prin spasme de artist.Am vrut şi eu o dată să te întreb care îţi sunt motivele asprimii, dar atunci ai privit spre cer şi mie mi s-au oprit gândurile.De ce nu pot fi mai tare ca verigheta pe care o porţi în fiecare duminică?
Salariul de la firma "Viaţă" nu mi-a satisfăcut nevoia de a te avea.Avocatul dezvăluieşte un adevăr mirific prin oceanul imaginaţiei cu care te+ai născut în acea după-amiază.Ador alternanţa verbelor...ador alternanţa timpurilor ce mă macină dansând prin umbre de copil alb.
M-am săturat să-ţi spun NU, m-am săturat ssă-ţi spun DA.Aş fi vrut să împrumut cuvinte dintr+un iaz de fericire, însă n-an mai avut bani de bilet.Ştiu că te+ai supărat şi îmi pare rău că ţi-ai pierdut timpul cu asta.
Simplu...pentru că pot !

Niciun comentariu: