marți, 22 martie 2011

i like the...

try to remember...
încep să revin la viaţa mea normală...adică să beau Pepsi, să mănânc ciocolată şi acadele, să mă plictisesc în ore(unele, nu toate) de mama focului, să povestim despre necazurile noastre de adolescenţi "pârliţi" care vor să schimbe lumea, să punem bani să ne luăm biscuiţi magici, să ne facă diriga observaţie că nu udăm florile, să cunoaştem oameni noi, să ne consolăm cu expresii de genul "noi să fim sănătoşi...restul nu contează !", să mergem aiurea pe stradă în drum spre casă de la şcoală, să ne certăm pentru prostii de tot soiul, să vorbim despre culorile dimineţii, să scriu poezie în ora de geografie, să învăţ pagini întregi în pauză şi să iau 10, să pierd dragile mele brăţări, să stau la computer până la 5 dimineaţa când a doua zi am 2 lucrări importante plus ascultările obişnuite....să fiu eu cu zâmbetul ăla imens cu care uimesc pe toată lumea, să cânt "happiness" continuu, să fiu toată în roz...şi cel mai important...să ştiu să trec peste toate...nu câştigi niciodată dacă renunţi la luptă !
because this is freedom ...

tot eu cea veche...numai că de azi sunt nouă ! (clişeu !!! cum ar zice Horia) xD

Niciun comentariu: