vineri, 11 martie 2011

misogina din mine

De ce sunt eu misogină ? Simplu…pentru că :

1.nu-mi place să pierd AIUREA timpul pentru a mă machia, aranja ş.c.

2.nu înţeleg de ce femeile cer drepturi, când le au…

3.nu pot să-mi dau seama de ce tot timpul femeile se victimizează.

4.nu înţeleg cum de prostia unora ajunge chiar şi în cartea recordurilor.

5.chiar dacă nu se pot mişca decât cu ajutorul unor macarale ele nu sunt grase. [graselooor!!!]

6.trebuie să le complimentezi şi să le faci cadouri mereu….au o mulţime de zile speciale : 1 şi 8 martie (etc. !!!),ba mai vor şi de 1 iunie că ele [auzi ironie!] sunt copile …dar ce? La bărbaţi s-a închis la cadouri?

7.deşi îşi pierd timpul cu prostii, ele au muncit toata ziuă.

Şi etc de motive pe care nu le mai scriu, căci mi-ar lua ceva şi nu mai am timp să-mi fac temele ;)

E dreptul Meu să fiu MISOGINĂ !

Dar nu înseamnă că dacă sunt misogină nu sunt şi feminină…am momentele mele când mă machiez şi mă dichisesc, stau ore întregi să-mi aleg o bluză… şi mai sunt femeie pentru că hotărăsc să mă pregătesc devreme şi tot târziu ajung !

2 comentarii:

andreea spunea...

draguta, in limba romana nu exista "misogina". cuvantul este atribuit doar barbatului. de misandra ai auzit? :)

roxx spunea...

cred ca nu ai citit tu bine....eu NU SUPORT FEMEILE...misantropie=Repulsie patologică față de bărbați...eu IUBESC BARBATII !!!...nu am nimic cu ei....si probabil ca de asta imi atribui termeni de barbati !...deci..."lasati barbatii sa vina la mine !"

o zi buna si tie,draguta !