sâmbătă, 5 martie 2011

bulgăreală de sâmbătă târzie

era să-mi încep ziua cu faţa spoită de şosea...mă întâlni cu Luiza şi Ana să mergem împreună la şcoală,la concurs...şi alunecai pe gheaţă,dar reuşi să nu cad.
la concurs,vis-a-vis de noi stătură nişte fete de la Calafat,care erau atââât de fiţoase ...ne sâcâiră mai tot timpul...oricum nu contează : tot noi câştigăm !

pe la 2 plecai la ţară...şi vreau să-i mulţumesc lui Ştefi pentru mărţişor şi să îl felicit pentru premiul pe care l-a luat la concursul de confecţionat mărţişoare (plus munca lui Ioni ) .
cum mă dădui jos din maşină,cum mă dusei la Dreea....vorbirăm ,vorbirăm,vorbirăm....apoi ce să facem? ne apucarăm să ne bulgărim...şi ne bulgărirăm atât de bine,încât Mihnea,prietenul Dreei, îmi dădu una în deget de-mi suci degetul...
îngheţată de frig cum fusei,plecai în casă,unde o găsi pe bunica făcând gogoşi....mai bine de atât nu se putea...băgai repede câteva gogoşi (cu Pepsi,normal) şi mă dusei la tv...aaaaa ce bine fu la căldură !!!

mai vreau zile ca astea... pline de cocori uitaţi în cuvinte dulci ca oglinzile morţilor !

Niciun comentariu: