luni, 28 martie 2011

NU-MI PASĂ

am o problemă maaare....nu înţeleg de ce divorţurile dintre Moni şi Iri şi Oana şi Pepe au devenit probleme naţionale...zău că nu înţeleg !...poate mă lămureşte şi pe mine cineva, vă rog mult şi v-aş rămâne recunoscătoare pentru chestia asta!
nu am foarte mult timp de petrecut la tv din cauza şcolii (pentru că eu încă mai am profesori cu bun-simţ faţă de elevi, care se ocupă de ei şi le doresc binele, le mulţumesc pe această cale!), însă atunci când îl deschid văd pe aproape toate canalele (excepţie fac doar cele ştiinţifice) divorţurile ! de când au devenit aşa de mare interes ? chiar nu am putea trăi dacă nu ştim că domnul Columbeanu îi ia aşa-zisa avere Monicăi ? sau că Pepe are habar n-am ce dovezi cu care speră să câştige bani de la soţia sa ?
divorţurile au umplut tv-ul - până şi canalele care mai adineaori prezentau politică(bună sau rea, acum avem altă problemă ce trebuie rezolvată!) - toate ziarele, radio-urile, net-ul ş.a.m.d.
băi neneeeee....civilizaţia română a înnebunit dracu de tot !!! nu ne mai înţelegem unii cu alţii...
aaa...deci azi am aflat că madame Oana Zăvoranu e însărcinată cu un anume Tudy (puii mei cine o mai fi şi ăla!!!) ...vorbesc serios că eu nu puteam să dorm liniştită în noaptea asta dacă nu ştiam ! my god ! aş fi avut numai coşmaruri, asta în cazul bun, că dacă nu reuşeam să dorm deloc, mâine mă duceam la şcoală cu cearcăne până la genunchi.
mă întreb dacă în intervalul 1848-1989 se discutau chestii de astea...nu prea cred ! acele generaţii aveau bun-simţ, erau puternice din punct de vedere cultural etc. tocmai de asta nu se cunosc cu exactitate elemente intime din viaţa celor ce au fost în prim plan .
pot să trec asta pe lista motivelor de ce îmi este ruşine că sunt româncă, cu toate că genul de acţiuni nu este prezent numai în Românica...
aş mai fi vrut să scriu unele lucruri, dar timpul nu îmi permite.
sunt conştientă de faptul că există şi cârcotaşi care spun următoarele : "dacă nu-ţi place de ce te uiţi?" ...şi, inevitabil, le dau răspunsul : "să mă amuz, să învăţ ce nu trebuie să fac, să îmi dau seama că aşa nu se mai poate şi că trebuie să îi stârpim pe ăştia !"

mie NU-MI PASĂ de ăştia ! i-aş împuşca cu cel mai mare drag, dar mă tem că Băsescu nu se ţine de cuvânt şi nu mă graţiază după !

Niciun comentariu: