joi, 3 martie 2011

decolorare

de dimineaţă...pe la 8 fără 20 vine tati şi îmi zice : "băi,Roxy,hai trezeşte-te repede că întârzii la şcoală!" la care eu "vai ce ador dimineţile în care încep şcoala la 9 şi tu iei ţeapă!"......de regulă când nu e mami acasă dorm mai mult,uneori riscând să întârzii la ore.

la biologie eu,Eliza şi Luiza cică lucrarăm pentru concursul de sâmbătă ,organizat de şcoala noastră.Se numeşte "Publicitate pe uliţa copilăriei".Suntem la faza judeţeană.Anul trecut atât echipajul meu,cât şi cel format din Andreea,Ana şi Adi , am câştigat Premiul I la faza judeţeană şi Premiul I la naţională ...cică,pentru că noi vorbirăm aproape tot timpul despre "mo şi f.o.c.a=robotzi",desenele care ne pasionează în ultimul timp.
la fizică mă plictisi îngrozitor în timp ce se rezolvau nişte probleme pe la tablă.

he-he ...ora de civică...plecai cu Eliza în căutarea profului de istorie...ne plimbarăm pe la toate etajele ,bineînţeles cu cărţile în braţe,pierdurăm puţin vremea pe la cancelarie...şi îl găsirăm pe prof la parter...aştepta să îi semneze directoarea o chestie...ne întrebă dacă merge cu învăţatul pentru olimpiadă...şi şi şi cel mai important lucru e că îmi zise despre un băiat de la a şaptea care scrie şi el poezie.
în pauză mă dusei repede şi îi cerui poemul pe care l-a citit şi proful ieri...se numeşte "Argint"...rămăsei uimită...îmi spuse că scrie de la 8 ani...e nah,eu scriu de vreo doi ani!..rămase să mai vorbim.

urmând ora de mate (de fapt orele,că avuserăm 2) ,eram foarte bucuroasă că a zis domnul profesor că mă ascultă...deci aveam ocazie să iau notă mare...şi mă dusei eu aşa entuziasmată cum fusei să-i zic că trebuie să mă asculte că aşa mi-a spus...şi proful :"te-am păcălit!"...în ultimul timp chiar ne-a păcălit de mai multe ori...deci nu mă mai aştept la mari chestii în privinţa orei de mate.

ajunsei acasă plină de culori stricate ! adică fără chef de viaţă...şi îmi petrecui după-amiaza holbându-mă la televizor .

# pe 1 toată lumea ura la toată lumea : "o primăvară însorită!"....sincer,pe mine m-a deprimat 1 martie....numai frumos n-am început primăvara cu mociofleaca (cuvânt învăţat de la prof. de mate) de afară...chiar şi acum ninge....CH !

Niciun comentariu: