marți, 8 martie 2011

ca de obicei

8 Martie,cadouri,"La Mulţi Ani !"....chestii care oricum mă deprimă....de ce ? pentru că nu-mi place să aud urări anapoda....aşa ...fără niciun sens....mă plictisesc de chestiile astea în fiecare an...nici de ziua mea nu-mi place să aud de prea multe ori "La Mulţi Ani!" ,dar de zile de astea fără nicio noimă...le-aş tăia din calendar !

vă expun fotografii făcute azi,la şcoală (normal) :

diriginta citea mesajele noastre...şi Tudor ne trata cu spatele !Ţâsu (:x) , Diriginta şi euuu.
aici mă gâdila diriginta cu genele...:)) şi Andreea visa...
euuu.... doamna Păunescu şi dirigintaaaa
Eliza (:x) care ,de frica de a nu încăpea în poză,se cocoşase ...Ţâsu (:x) mai mult sugrumată....diriginta ....eu....Andreea se gândea la cu totul şi cu totul altceva.

3 comentarii:

dna_filip spunea...

Mi/au plăcut fotografiile, dar mi-au plăcut şi comentariile la fiecare, ingenioase şi cu spirit de observaţie. Şi-mi place că eşti zâmbăreaţă foc!
O mie de pupici pentru toate fetele, dar mai mult pentru tine
mama Filip

dna_filip spunea...

Mai vin cu un adagio referitor la faptul că nu-ţi plac felicitările de aniversări. Aici ai un punct comun cu bunicul Felipe, nici lui nu-i plăceau prea mult excesele de urări.N-ai de unde să ştii, maestrul Ion Cristoiu are aceeaşi fobie de sărbătoriri.
Îţi doresc numai bine şi muze cât mai inspirate şi fidele.
Mama Filip

roxx spunea...

Mulţumesc din suflet pentru pupici...o să le transmit şi fetelor...şi noi vă iubim ! Mult,mult,mult !

Îmi pare rău că descoperim lucruri în comun acum, şi nu am făcut-o înainte.

Îmi doresc să zâmbiţi la fel de mult ca mine !