vineri, 25 martie 2011

"Cercul roşu" de Edgar Wallace

am fost ieri cu Eliza la bibliotecă şi mi-am luat 4 cărţi - că eu sunt mr Muscolo, citesc 4 cărţi într-o săptămână .
m-am apucat tot ieri de una dintre ele şi azi o terminai - "Cercul roşu" a lui Edgar Wallace...e o carte poliţistă, e suuuuper !
"cercul roşu" era o organizaţie ai cărei membri nu se cunoşteau între ei....organizaţia îi ameninţa pe diverşi oameni politici şi nu numai prin bileţele ce purtau semnul specific, adică cercul roşu....li se cereau bani...doi detectivi au fost puşi să desluşeaşcă acest caz şi unul dintre ei era chiar şeful organizaţiei.
totul este desluşit cu ajutorul fiicei detectivului Parr , care are o mega-contribuţie.
atât de încântată fusei de romanul ăsta, că îl dădui şi mamei când plecă în tura 3 la serviciu.

acum îmi rămân celelalte 3 cărţi...

Niciun comentariu: