joi, 10 martie 2011

citate găsite pe un pervaz cu jucării

"Poate că n-am trăit în propriul meu corp; poate că am trăit viaţa altora... Viaţa mea este o viaţă făcută din toate vieţile: vieţile poetului."- Pablo Neruda

"Doar viaţa ce-o trăim pentru alţii este o viaţă ce merită să fie trăită.
" - Albert Einstein

"Secretul unei vieţi pline e să trăieşti periculos." - Friedrich Nietzsche

"Trăieşte ca şi cum ai muri mâine. Învaţă ca şi cum ai trăi veşnic." - Mahatma Gandhi

"Să-ţi trăieşti soarta. Asta este un lucru relativ uşor de trăit. Dar dacă-r fi să ne trăim opera, ce ne-am face?!
" - Nichita Stănescu

"Scriitorii fac dragoste cu orice vor. Adevărul este că numai aşa pot trăi în două direcţii diferite. Am nevoie de două vieţi. Am două fiinţe." - Anais Nin

"Este mai uşor să mori, decât să trăieşti. În primul caz ai nevoie de-un mormânt, în al doilea, de-o viaţă!" - Costel Zăgan

"A trăi înseamnă a face compromisuri. Orice om care nu moare de foame este suspect." - Emil Cioran

"Trăim gândindu-ne la moarte şi murim gândindu-ne la ce a fost viaţa noastră." - Mihai Radic

"În poezie, viaţa este mai adevărat viaţă, decât viaţa însăşi." - Vissarion Bielinski

"Poezia este căsătoria realităţii cu idealul, în sufletul poetului." - Bogdan Petriceicu Hasdeu

"Poezia este arta de a face să intre marea într-un pahar.
" - Italo Calvino

"Poezia este ciupirea coardelor inimii şi realizarea muzicii cu ele." - Dennis Gabor

"Poezia este repaosul inteligenţei." - Titu Maiorescu

"Poezia este un veşmânt în care ne îmbrăcăm iubirea şi moartea.
" - Lucian Blaga

"Ceea ce se obişnuieşte a se numi feminitate nu-i altceva decât răsfrângerea instinctelor masculine, un reflex al poftelor bărbatului, cu care femeia s-a acomodat." - Francesco Orestano

Niciun comentariu: