luni, 7 martie 2011

cum a intrat Emil Brumaru în gândurile mele

"sunt un copil cuminteeee,aşa cum am promiiiis" ...astea sunt cuvintele care îmi vin în minte când mă gândesc la Emil Brumaru.
Nu ştiam mai nimic despre acest poet şi am început să caut pe net despre Domnia Sa la sugestia unui cunoscut.Am găsit un articol privind amorurile poetului,ce mi s-a părut interesant,mie ,care sunt foarte curioasă şi despre viaţa poeţilor înafara poeziei.
"Dacă n-ar fi adorat femeile, Emil Brumaru ar fi rămas, poate, un doctor de dispensar comunal. Femeile, mărturiseşte el, au fost într-un fel salvarea sa." - Ce declaraţie de dragoste mai frumoasă de atât vreţi,dragi femei?
Poezia lui Brumaru aduce a miros de parfum străfulgerat.Lăsând la o parte faptul că aproape întreaga operă este de natură erotică (nu toată lumea poate scrie asta- Ionel Ciupureanu şi Lucia Dărămuş îmi par jenanţi în raport cu ce scrie Brumaru,chit că ei nu spun că scriu erotisme ) şi că muze au fost în totalitate femeile,cred că nu merită să-i mai adresăm astăzi nici măcar o vorbă...noi aştia care avem habar ce înseamnă cuvintele.Vine şi ziua în care poetul o să fie omagiat şi atunci toţi îl vor vorbi.

Regret că cele pe care le-a adorat poetul nu au vrut să-şi toarne toată dragostea de care ar fi fost capabile în braţele lui.Poate că ele au luat decizia corectă părăsindu-l ,poate că au greşit petrecându-şi timpul cu el.Ca şi în cazul lui Nichita Stănescu , femeile au fost profitoare - de asta sunt eu misogină.Cum poţi să nu iubeşti un om care îşi dedică practic viaţa ţie ? Eu m-aş fi obligat să-l iubesc până la moarte !
Chestia asta mă enervează pe mine la poeţi...că nu ştiu cum să-şi aleagă femeile,că toate îşi bat joc de ei...şi ei,sărăcuţii ,suferă până la moarte...de asta iubesc eu toti poeţii (minciună ) ! " Lăsaţi poeţii să vină la mine!"

ochi trişti şi zâmbet înecat într-un cerşaf alb :

Niciun comentariu: