joi, 19 septembrie 2013

Poziţia copilului şi alte filme

Abia acum văzui şi eu filmul. Tare. Tare.
Fane mi-a zis că merită să-l văd numai pentru cum zice Zamfirescu "coiţe".
Scenariul este foarte bun, tipii care l-au scris au talent.
Sunt de acord cu marii intelectuali care mi-au zis că rolul Luminiţei Gheorghiu i se potriveşte de minune.
Mi-a plăcut şi de Bogdan Dumitrache cu Ilinca Goia, ca să nu mai zic de Florin Zamfirescu. [eu împreună cu Zamfirescu aici]
# mulţumesc pentru film, profu :*

"Benvenuto Presidente!" este absolut genial. Actorul principal joacă foarte bine, îl ador. Consider că o situaţie asemănătoare ar salva şi ţara noastră, dar ăsta e doar un vis :))
"Girl in progress" şi "LOL" sunt perfecte pentru orice adolescentă.
"Young Adult" m-a lăsat rece, m-a dezgustat. Consider că jigneşte femeia, dar mesajul filmului e adevărat.
"The Perks of Being a Wallflower" este ecranizarea romanului "Jurnalul unui adolescent timid" de Stephen Chbosky. În mare respectă cartea, doar finalul e schimbat. Actorii sunt bine aleşi.
"Minte-mă frumos": toate laudele pentru idee, dar filmul în general e prost.
"A walk to remember": poate prea banal.

Niciun comentariu: