luni, 30 septembrie 2013

La dracu cu crizele de identitate!

În ultima vreme am avut cel puţin două pe săptămână. Mă ia de jale seara, când îmi dau seama că ceea ce trăiesc nu prea seamănă cu ceea ce vreau eu să trăiesc. Mă gândesc obsesiv la complexele mele peste care nu prea reuşesc să trec, dar noroc că am memoria scurtă şi mai uit din ele.
Astăzi mi-am conturat o definiţie clară a eului meu, aşa că la dracu cu crizele de identitate... Ştiu ce vreau, ştiu ce pot şi cât pot. Haiii viaţă, vino aici! :)) [De fapt, cred că, pur şi simplu, am revenit la atitudinea mea de nu-mi pasă; gura lumii doar pământu' o închide, nu uitaţi!]
Ca să-mi revin din stările naşpa, am avut nevoie de Paraziţii & BUG Mafia. Thank you, guys!

Sunt aici iar, ca un coşmar
În faţa ta la fel ca stâncile de tare
Hai, du-te, ţipă după ajutor
Că m-am întors înapoi în viitor

Niciun comentariu: