vineri, 6 septembrie 2013

o sărbătorirăm pe Macedonia

Mulţumesc prietenului Emilian Mirea pentru invitaţia de a lua parte la simpozionul de Ziua Naţională a Macedoniei. Acesta a avut loc la Casa Băniei, iar discursurile invitaţilor au fost interesante.
M-am distrat tare cu Andrei (lol, când îl sunai să-l întreb dacă vine cu mine face: "Îmi pare rău, dar pot să vin!" =)) ), cu Ana (care ia fantastic curbele), cu Cătălin (pe care nu-l mai văzusem de un secol; mi-era dor de el). Fură o mulţime de faze gen: când se apucă o tipă îmbrăcată în costum tradiţional să ni-l prezinte în limba maternă eu cu Andrei ziserăm atât de tare "Unde e subtitrarea?", încât toată sala se întoarse spre noi şi apoi începurăm să râdem ca fraierii sau se întoarse Cătălin spre mine să-mi zică despre Macedonia că i se mai spune "Ţara Lacurilor", iar eu: "Citii şi eu pe Wikipedia înainte să vin!" sau când ne povestea Cătălin că o fostă colegă de facultate este acum grefieră, eu întrebai în mod firesc: "Adică mănâncă grefe?" :))
Discuţii mişto avuserăm şi cu poeţii-prieteni Ion Maria şi Emilian Mirea, jurnalistul Pompiliu Demetrescu şi domnul director Mihai Măceş.
La final, toată lumea a recunoscut că... sunt o tipă care vorbeşte mult :))
Doamna albaneză
Domnul deputat Ionel Stancu
Poetul Emilian Mirea
Deputatul Ionel Stancu şi Cătălin Ene
Vă pupă subsemnata :*

Niciun comentariu: