vineri, 27 septembrie 2013

deci asta era...

Am observat de multă vreme că atunci când sunt supărată, mă doare stomacul (burta). Azi venisem de la şcoală şi mă întrebă mami de ce sunt supărată. Îi zisei eu motivul şi adăugai şi faza că mă doare stomacul (burta). La care mami îmi zise că s-ar putea să fac ulcer din cauza stresului. Mă informai şi da, deci asta era...

[Încă din adolescenţă suntem supuşi riscului de ulcer duodenal sau gastric din cauza perioadelor de stres accentuat. Stresaţi din cauza încercărilor de tot felul, provocăm creşterea acidului gastric, ceea ce duce la ulcer, litiază biliară, crize biliare, crize de constipaţie sau diaree. Nu vi s-a întâmplat niciodată să simţiţi anumite reacţii ale stomacului înainte sau în timpul unui moment foarte important? Ei bine, poate fi o explicaţie medicală şi pentru celebrii "fluturi în stomac".]