sâmbătă, 21 septembrie 2013

Familie de deştepte, frumoase şi şmechere!

Mă gândeam azi ce familie mişto am. Îmi iubesc familia, chiar şi certurile noastre sunt fascinante.
Ioni a avut toată viaţa ei numai 10 (şi, plm, a fost elevă la Buzeşti), a luat bacu' cu 9, 85 şi acum e la facultate în Franţa. Ani îi calcă pe urme şi a intrat la Buzeşti cu media peste 9, 80 (n-am o memorie chiar aşa de bună). Andreea, deşi este doar în clasa a 2a, dă semnale de mic geniu: la 5 ani citea cărţi întregi, îmi dă lecţii despre cum să editez video. Donc, sunt mândră că am aşa verişoare.
Însă sunt foarte mândră şi de Alexandra, nepoată-mea, care locuieşte de la 2 ani sau cam aşa (poate greşesc, din nou memorie scurtă) în Italia. A participat la Concorso Nazionale Sognalibro, ediţia a 7a  şi a luat premiul 2 pe ţară. Dăfuq, le-a dat clasă italienilor. Foto de la evenimentul de premiere de la Genova aici.
   Trebuie să recunoaştem că suntem bune :))



P.S.: aş mai scrie, da' mi-e domn. Ne citim mâine, noapte bună! >:D<

Niciun comentariu: