luni, 23 septembrie 2013

Diary of a Wimpy Kid by Jeff Kinney

Poate par ţicnită, dar azi am citit primul volum din "Jurnalul unui puşti", pe care l-am împrumutat de la fratele Ellei, care fratele Ellei este în clasa a 2a.
Nu mi-am cumpărat cărţile astea din simplul motiv că mi s-au părut scumpe, deşi, paradoxal, mi-am luat altele care erau şi mai scumpe, doar pentru a le citi şi apoi să le las pe undeva prin casă în speranţa că... în nicio speranţă. Din când în când, se mai găseşte cineva să le împrumute... De ce nu sunt şi eu o adolescentă normală care să-şi ia haine şi machiaje?!
Trecând peste asta, în timp ce citeam îmi dădeam seama că ştiu ce se întâmplă, până când mi-a picat fisa: am văzut filmul făcut după carte şi chiar mi-a plăcut.
Sunt de părere că volumul este super tare şi mă caracterizează, iar în argument dau un citat: "După cum spuneam, într-o bună zi voi fi celebru, dar deocamdată sunt prins în şcoala generală, cu nişte fraieri."

Niciun comentariu: