luni, 23 septembrie 2013

nu sunt nici nebună, nici ciudată

Abia acum am acceptat şi înţeles faptul că am nişte calităţi extrasenzoriale, pe care ar trebui să învăţ să le controlez. Mă cam sperie chestiile de genu', dar am discutat cu ai mei şi am ajuns la concluzia că treburile astea sunt adevărate şi că eşti prost dacă nu crezi în ele.
Săptămâna trecută am avut o pomană la ţară şi eu aveam o stare proastă, nu mă simţeam prea bine. Apoi am luat prânzul şi simţeam nevoia să-mi iau la revedere de la toată lumea şi simţeam ceva foarte puternic în piept, aşa că m-am cam speriat şi m-am dus şi m-am culcat, deşi, în mod normal, i-aş fi ajutat pe ai mei la treabă. A venit o prietenă pe la mine, m-a trezit şi am stat să mai povestim. Când a plecat, începusem s-o pup şi să îi zic să aibă grijă de ea şi toate alea, reacţie ei fiind: "Hoo, vere, Rox, gata, că ne mai vedem, nu se sfârşii lumea :))". Apoi am mai stat cu Ani şi cu Ane de vorbă şi când ne-am despărţit doar le-am pupat, mi-am dat seama că eram cam ciudată cu toate urările mele. Încă simţeam chestia aia puternic în piept.
Pe drum spre Craiova, am făcut accindent. Nimic grav, doar am dat peste un câine şi i s-a bulit puţin maşina lu' tati. Din momentul ăla m-am simţit super uşurată, mi-a dispărut chestia pe care o simţeam în piept, aveam impresia că lumea e minunată. (no, chiar ar fi minunată fără maidanezi - despre subiectul ăsta sunt de aceeaşi părere cu Ella - şi gropi.).
Mi-a fost aiurea să spun cuiva despre asta, dar a doua zi mi-am făcut curaj şi le-am povestit alor mei şi am înţeles cu toţii că da, sensibilitatea mea e enormă şi că am capacitatea să simt foarte multe lucruri.
Mi s-a mai întâmplat o fază asemănătoare prin primăvară: îi simţeam mirosul lui profu foarte intens vreo trei zile, până când, într-o luni la 7 dimineaţa i-am trimis un mesaj cu "profu, eşti bine?", mi-a răspuns că "da, rox", iar ulterior am discutat cu el despre asta şi într-adevăr avusese probleme.
Deci nu sunt nici nebună, nici ciudată. Sunt doar mai specială.

P.S.: Frăţioare, am văzut "Mama". Super şmen filmu', are o idee genială, este superb făcut, finalul e cam jenant, dar merită. Toată noaptea am visat numai crime :)) 

Niciun comentariu: