duminică, 10 aprilie 2011

stilou vechi

s-a îmbunătăţit vremea...e foarte frumos afară, e cald...pentru mine e deja vară.
mie vara îmi place să dorm mult, să citesc, de obicei nu mănânc mai nimic, ador să ascult liniştea, să scriu, să râd cu ai mei, să merg cu Dreea la magazin de nenumărate ori pe zi să cumpărăm îngheţată, să bârfim, să ne aducem aminte,să stăm pe câmp să admirăm, să facem planuri pe care le vom îndeplini probabil peste sute de ani...
abia aştept să termin şcoala...să treacă examenul ăla nenorocit la română şi mai ales la mate...să mă duc la ţară, în camera mea pe care o iubesc pentru toate nopţile când eu nu aveam somn şi îi povesteam visurile mele... în camera mea unde stăteau înşirate peste tot cărţi şi foi... în camera mea unde căutam ore întregi un pix sau o bluză ...în camera mea unde ascundeam alcoolul lui tataie fără ca el să bănuiască .
au fost nopţi în care stăteam până la patru-cinci dimineaţa să scriu poeme, da, acele poeme... de citit nu prea citeam noaptea, citeam după-amiaza pentru că pe căldura aia nu ieşeam din casă nici să mă fi plătit şi pentru că mă enervează lumina becului la citit, în rest n-am nicio treabă cu ea.
vreau vacanţăăăă !!!

în altă ordine de idei....m-am gândit cât de frumoşi sunt, ca aspect fizic, unii scriitori ... şi am admirat foarte multe fotografii....printre cei la braţul cărora m-aş fi văzut (asta dacă ...dar pentru că nu mai este valabil, nu are rost să menţionez)) sunt :
Liviu Rebreanu
Nicolae Manolescu
Nicolae Coande
Nichita Stănescu
Emil Brumaru

Emil Cioran
Gabriel Liiceanu
Mircea Dinescu
Petru Popescu
Ion Luca Caragiale
Cristian Teodorescu
Jean Băileşteanu
Dorin Tudoran

cam atât pentru azi ... !

Niciun comentariu: