duminică, 17 aprilie 2011

de noi într-un peisaj haotic

mă trezi pe la 11:30 ... destul de devreme, având în vedere că m-am culcat pe la 3 dimineaţă ...
eram singură, singurică pentru că ai mei se duseră pe la nu ştiu ce mănăstire ...
inevitabil deschisei computer-ul şi începui să ascult muzică de suflet ... gen Mădălina Manole, Ducu Bertzi, Holograf şi de astea ... pe la 15:00 plecai la ţară la Fane ... deci La Mulţi Ani, Fane ! Multă Sănătate, tot ceea ce îţi doreşti să se împlinească şi MULT NOROC ÎN DRAGOSTE (că ştiu că-ţi place sintagma asta!) !
pe acolo nu foarte multe chestii ...doar un pahar copleşit de emoţii plin cu vin sec roşu şi Cola ... câteva priviri pătimaşe şi o discuţie pe ciment cu Rodica despre cărţi, teatru şi copii.
şi apropo, dragă Lumi, eu beau când, unde, cât şi ce vreau eu ... nu ţin cont de ce zic ceilalţi ... ştii de ce ? pentru că nu-mi pasă ! şi atât timp cât ăsta este singurul meu viciu... dar nu mai comentez.
mă apucase scrisul, tastai pe telefon câteva pagini din primul meu roman ... DA, m-am hotărât, o să scriu un roman, bazat pe o poveste reală.
pe la 20:00 ajunsei acasă, după o plimbare în maşina lui Rică, unde, pe bancheta din spate, mă tot contraziceam cu Mimi şi cu Mădălin despre Dumnezeu, moarte şi optimism.
acum începui iar să ascult muzică de suflet ...
aaa... şi mi-am găsit naşi : Georgi şi Ştefan ... faza e că nu am soţ ... licitează careva ? .... vreau şi eu un soţ şi nu găsesc, vreau şi eu un soţ şi nu găsesc , toţi soţii să apeleze la mine =))

Niciun comentariu: