duminică, 3 aprilie 2011

Despre...

De fiecare dată reuşeşti să mă motivezi, îmi dai încredere în forţele mele, îmi oferi argumentele necesare zâmbetului meu, îmi spui că totul e ok, când, de fapt, totul e la pământ, îmi ţii o predică despre cum se iubeşte, îmi povesteşti întâmplări fantastice cu noi dintr-un trecut neexistent.
Trebuie să-ţi mulţumesc cu litere mari şi litere mici! Să îţi mulţumesc că exişti şi că nu mă bagi în seamă după ora opt.Dar chiar dacă nu ai fi existat tu, exista o altă intrigă, aşa că nu te mai pune în prim plan.Eşti doar una din miile de frunze pe care le-am călcat de-a lungul timpului...
Am observat că nu întinzi mâna prea des.Ăsta nu e un semn bun.Înseamnă că posezi una dintre cele mai apreciate calităţi : eşti egoist, eşti egoist cu idei bune , însă cu un aer mult prea tare pentru generaţiile noastre.Ar fi bine dacă ai tăcea din când în când ! Ar fi bine dacă i-ai întreba şi pe alţii cine eşti tu ! Lasă mesajele obişnuite să îşi ia concediu, timp în care ar fi indicat să-ţi plăteşti toate datoriile.
Nu-mi aduc aminte cum ai copilărit, nu-mi place să-mi aduc aminte cum ai copilărit, din cauza unui fir necolorat ce m-a pasionat în ultima picătură de viaţă.Văd cuvintele vechi scrijelite pe plaja pustie, adică a noastră, : te iubesc ! Incredibil ! Formidabil ! Nu se poate ! Mi-am dat o palmă şi mi-am revenit.Revino şi tu la lucruri normale !
Apropos...m-am hotărât când mă opresc din visat : azi ! Azi e ultima zi când mai sunt bolnavă ! Mulţumit ? Sper că poţi dormi liniştit în coşciugul prevăzut cu impresii.
Şi DA, sunt deşteaptă ! Mă mir că ţi-a trebuit atât de puţin să realizezi chestia asta.Mulţi mi-au spus-o, dar niciunul nu m-a păstrat.Culmea e că nici nu am vrut să ştiu cauzele.Nu sunt genul de tipă care să vă zică : "Habar nu aveţi ce aţi pierdut!".Nu, nicidecum.Nu mă implic în preferinţele şi alegerile voastre.Nu-mi amintesc în ce carte am citit următorul lucru : "Eu nu am pierdut nimic.Şi dacă am pierdut ceva, înseamnă că nu-mi trebuia!".Mi s-a părut super asta ! E de ţinut minte.Singura chestie pe care îmi doresc să nu o uitaţi este că pe unii dintre voi pot să vă ajut mai mult decât vă imaginaţi.
Eu râd ca o nebună, întrucât am învăţat să trec peste toate.Nimic nu e mai important, deocamdată, pentru mine decât eu !
Aaa, şi...nu trebuie să mă înveţe nimeni, ştiu să greşesc şi singură, dar nu regret nimic din ceea ce mă face să zâmbesc .

# am scris asta în drum spre roşul din vorbele tale. From me to you : LIVE, LOVE and LAUGH !

şi am alergat să mă găsesc
şi alerg în jurul lumii
şi alerg în jurul lumii
şi am alergat să învăţ să iubesc
şi alerg în jurul lumii
şi alerg în jurul lumii

Niciun comentariu: