marți, 12 aprilie 2011

cărţi de citit - 1

printre cadourile primite de ziua mea de naştere a fost şi cartea "Viaţă şi cărţi" ...autobiografia preşedintelui Uniunii Scriitorilor din România - mandatul al doilea- şi ambasadorul U.N.E.S.C.O. al României la Paris ... Nicolae Manolescu .
pot să zic că mi-a plăcut mai mult prima parte, "cititul şi scrisul ", pentru că sunt expuse primele experienţe în privinţa (re)cunoaşterii de sine.
după ce am parcurs şi partea a doua,"scrisul şi cititul", rămân la părerea că Manolescu este, clar şi inevitabil, cel care a vrut să scrie şi a scris !

Este, după părerea mea, omul despre care se va vorbi mult şi bine.
Ar trebui ca cei care îl critică SĂ TACĂ şi nu mai zic şi de ce...

Manolescu se află pe lista preferaţilor mei... şi acolo va rămâne mereu pentru carieră şi caracter ! Domnul Profesor...."Viaţă şi cărţi" .... Călin Vlasie

Niciun comentariu: