luni, 11 aprilie 2011

fotograful din Rotterdam sau...copilul "dăştept"

îmi începui dimineaţa frumos, cu o minunată melodie, când îmi suna telefonul să mă trezesc...mă mir că mă trezi fără să mă enervez că mă trezesc devreme, cu toate că m-am culcat pe la 4, când am terminat de citit "viaţă şi cărţi" de Manolescu...
în timp ce mă pregăteam să plec la şcoală deschisei calculatorul şi ascultai până la plecare melodia "2.2 Story" a Cristinei şi a lui DJ Sava...e foarte tare refrenul !
la istorie ascultă mai multă lume...şi logic că se luară note mici ... la franceză luai un 10 ... la chimie nasol cu lucrare aia... la mate - wow! - dădu prof.TurciTu la vreo 2 sau chiar 3 elevi nota 2 ... ce chestie ! într-un fel este bine, într-un fel este urât ... în pauză reuşirăm să spargem tabla...mai precis Iovănică şi Alex... oricum nu mai făcusem o prostie de mult, exceptând faza cu 4 de la română... la engleză făcurăm un exerciţiu interminabil... şi la sport, ca-ntotdeuna, ne jucarăm handbal...

după, ce să vezi, se afişară rezultatele de la simularea de la română...toată lumea să se uite pe liste, o îmbulzeală ca la pâinea caldă...aşteptai frumos cu Georgi până ce se dădură ăia la o parte şi ne uitarăm şi noi...supeeeer ! incredibil ! în dreptul numelui meu stătea scrisă nota 9, 50 ...analizând cu grijă listele alea observai că şi EliZa, şi Andreea luară tot 9, 50 ... ce mai, suntem bune ! :)) .... şi vreau să amintesc un zâmbet pe care privirile mele îl contemplară ... zâmbetul domnului TurciTu...amintesc, de asemenea, şi o replică (din multele pe care le-am notat la sfârşitul caietului de mate) îndrăznesc să zic filosofică : "Sunteţi şi voi copii, sunteţi..." !

cu alte cuvinte ... am senzaţia că ideea cu fotograful din Rotterdam mi-a purtat noroc ... am fost supusă groaznicei chestii de a scrie o cumpunere de circa 15 rânduri - bine, eu am scris în jur de 20 - în doar 5 minute... Felicitări ! Suntem "dăştepţi", cum ar zice ştiu eu cine...

Niciun comentariu: