luni, 16 ianuarie 2012

premieră

A apărut, în sfârşit, revista liceului. Adică numai a elevilor.
"Năzuinţe", Nr. 48, decembrie 2011, la Editua Aius, normal.
Am şi eu acolo trei poezii, care apar în două variante : română şi franceză, prin bunăvoinţa unei colege de la o clasă de-a 11-a, care le-a tradus. Am şi două desene care însoţesc versurile, pentru că îmi fac grafică singură.
Ceea ce m-a uimit foarte tare este că revista costă 2 lei, ea având nişte condiţii super.

La vechea mea şcoală aveam şi acolo revistă, care se voia a elevilor, dar apăreau şi articolele profesorilor. Despre ultimul număr în care am apărut (am mai trimis nişte texte şi acum, cu toate că nu mai studiez acolo, însă nu m-a anunţat nimeni dacă au apărut sau nu, deci iată încă o nemulţumire) şi dezamăgirile de atunci puteţi citi aici : http://roxanutsa.blogspot.com/2011/06/descoperire.html .
Bine, în postarea aceea nu am scris că revista apare în condiţii aproape jalnice. Şi mai costa şi 8 lei.

Niciun comentariu: