sâmbătă, 11 iunie 2011

punct linie punct punct

Adormind după orele 3 dimineaţă, mi-a fost destul de greu când m-am trezit, pe la 9, să mă duc la Mister Nea Mărin.Azi mi s-a părut că am făcut mult mai multă matematică decât de obicei.
La 11:30 am ieşit şi m-am dus la mătuşica.Erau acasă doar verişorul meu şi Andu.Am mâncat nişte vişine, crezând că sunt cireşe.Deh, unii sunt mai neatenţi.Ne uitarăm la emisiunea "ProMotor", că asta îi plăcea lui Ştefi.Îl sunai pe Fane să îi zic "La Mulţi Ani!", îi e ziua.Mai îmbătrâneşte cu un an.Se mai maturizează.Mai iubeşte.
La 1 îmi veni microbuzul şi plecai la ţară. Vere, să-mi bag ceva în ele de microbuze.Se clatină din toate balamalele, fac un zgomot infernal.Ar trebui să ia altele sau măcar să le repare pe ăştia.Sunt nevoită să îi plătesc ăluia pe bilet 4 lei, ca să mă ducă 15 km până la ţară şi să mă enerveze.Ca şi client sunt nemulţumită.Rău! Însă dacă aş fi în locul domnului deputat care deţine afacerea (nu-i zic numele pentru că-l ştie toată România) ar fi calumea.E un băiat deştept.Foarte deştept.Face mulţi bani, cel puţin de la cei care stau la mine la ţară.Microbuzele lui sunt singurul mijloc de transport până în oraş.
Când intrai în curte ai mei pictau porţile.Ne punem porţi noi.Facem gard nou.Ai mei, adică tata şi mama, că restul lumii era plecată.Nu se ştie unde.Mă dusei şi mă priponii în faţa televizorului.Privii o emisiune cu Prinţesita Lia, care milita pentru ajutorarea copiilor cu dizabilităţi.Onorabil gest.Părinţii plecară în partea cealaltă, la cealaltă casă, la ieşirea din sat.Că noi suntem tari, avem o casă la începutul satului şi una la sfârşit.
Pe la 4 dădui iama în grădină, la căpşuni.Şi mâncai, mâncai, mâncai, când ajunsei acolo după o luptă cu cocoşul ăla nesimţit care sare pe toţi.
La 5 ieşii şi mă dusei pe la Dreea.Bârfirăm noi ce bârfirăm, plecarăm la magazin că mie îmi era foame.Nu puteam să rezist doar cu un pumn de vişine şi unul de căpşuni.Trecurăm pe lângă terenul de fotbal, unde era meci mare, iar cei care conduceau nu eram noi.Nasol.Îmi luai o brioşă cu ciocolată şi o pungă mare de pufuleţi.După brioşa aia mă simţii naşpa.Prea multă ciocolată.
La 6 jumătate plecai cu Dreea să luăm văcuţele de la câmp.Sosirăm noi la locul ăla.Fiind prea devreme, luarăm un loc.Apoi mă trezii că venea şi iubi.Iubi e tataie.Febleţea mea.Punctul meu slab.
Acasă, trio-ul vorbea despre probleme.Nu mă băgai în discuţie, nu aveam nici cum, nici timp, întrucât îmi îndesam pufuleţi în gură.Intervenii la faza când începuse mamaie să plângă că a murit căţelul.Vere, puii mei, era doar un câine.Îl avea de doar o săptămână.Totuşi, nu e om.Dacă după câine plângi, după oameni ce mai faci?
În sfârşit, deci în sfârşit, la 8 jumătate poposii întreagă în minunata mea cameră din minunatul meu apartament. Ieeei!
Restul ... e tăcere :)) . Playlist la youtube.facebook.reţeaua literară.blog.poezii. frumuseţi, alea alea.
Îmi e lene şi să fac o frază.Mă gândisem iniţial să compun postul ăsta din cuvinte cu săgeată între ele.
Poate mă culc, îmi e somn.
Ziua de mâine... sună ca o provocare.Fane dă party şi sunt invitată.Ce-mi rezervă viitorul ?

Niciun comentariu: