duminică, 26 iunie 2011

cărţi de citit - 11

. "Laleaua neagră" de Alexandre Dumas .

Mi-a cumpărat tata de bună voie şi nesilit de mine colecţia de autor "Alexandre Dumas" de la habar n-am ce ziar. Oricum, cărţile sunt într-o stare perfectă şi au o copertă drăguţă.
Ieri m-am ocupat de "Laleaua neagră", o carte care se citeşte uşor, după primele pagini, când stai în pom până să înţelegi locaţia şi timpul.
Nu vă zic nimic din ea pentru că e atât de frumoasă, încât chiar ar trebui să o deschideţi. Măcar să vă fac curioşi ...
Roman politic. Roman cu o poveste dublă de dragoste : pentru lalele şi pentru femeie.
Bonus : un citat pe care mi l-am scos : "Ea făcea parte din acea categorie de femei care pot fi doborâte de un fleac, dar care reuşesc să capete puteri nebănuite în faţa unei nenorociri adevărate.".
P.S. : Acum mă duc să termin "Aventurile lui Lyderic". Mai am 30 de pagini.. Cartea a fost gen 2 titluri într-un volum.
Cred că nu mai scriu despre cărţi ... adică ar fi prea multe ... şi îmi e greu ... aşa că o să le pun aici doar pe care mai interesante, frumoase, fascinante etc.

Niciun comentariu: