joi, 23 iunie 2011

filmul ca aerisire a sufletului

Aseară, pe la orele 11, m-am gândit şi eu, ca tot omul, să mă uit la un film. Am ales "Interviu cu un vampir", după cartea scrisă de Anne Rice, că tot m-a preocupat în ultimul timp subiectul.
Deci filmul a fost superrrrr! Twilight şi The Vampire Diaries sunt nimic pe lângă ce am văzut aseară. Nu mai dau 1 leu pe ele.

Este vorba despre un bărbat pe nume Louis care îşi pierduse soţia şi copilul. Vampirul Lestat îl transformă şi pe Louis în vampir. Peste puţini ani, mai transformă şi un copil, o feţită, Claudia. Ei trăiesc împreună. La un moment dat, săturaţi de faptul că Lestat nu le dădea libertate, Louis şi Claudia îl omoară pe vampir, de câteva ori.
Sunt multe lucruri interesante din viaţa sa de peste 200 de ani pe care Louis i le povesteşte unui jurnalist.
Vă recomand filmul! ( e cu Tom Cruise, Antonio Banderas şi Brad Pitt)

Niciun comentariu: