duminică, 16 martie 2014

cărţi de citit - 79

"Sub aceeaşi stea" de John Green

# Mulţumesc Amalia pentru carte :*
Cancer. Copii. Îndrăgostiţi. Mi-e teamă că nu prea pot să spun mare lucru despre cartea asta. M-a enervat că s-a terminat prea repede.
Vreau continuare şi nu există.
Lumea este o fabrică de îndeplinit dorinţe. Sau nu.
Aveam impresia că sunt acolo. Când Isaac, care tocmai trecuse printr-o operaţie şi îşi pierduse ambii ochi, ţinea un discurs la prefuneraliile lui Augustus spune: "când doctorii vor veni să-mi pună ochi noi ca să pot vedea, o să le zic -- căraţi-vă de aici, nu vreau să văd lumea fără prietenul meu care a murit--", te lasă fără cuvinte. Modul lor de a face haz de necaz este aproape perfect. Umorul american este adorabil. Din nou am impresia/dorinţa vagă că o să scriu şi eu un roman. Personajul preferat din "Sub aceeaşi stea" - Peter Van Houten, scriitorul alcoolic cu probleme sufleteşti.
Vreau să trăiesc în America. Sau măcar în Marea Britanie. Mai bine nu. Vreau să trăiesc câte o perioadă în fiecare ţară. La naibă, să nu vorbesc despre mine din nou. Pa.

Niciun comentariu: