marți, 11 martie 2014

cărţi de citit - 78

. "Povestea târfelor mele triste " de Gabriel Garcia Marquez .

Am citit-o astăzi, mai mult pe la şcoală.
E fină: tipul, în ziua în care împlineşte 90 de ani, îşi face cadou o noapte cu o virgină. Se îndrăgosteşte de ea, fiind prima dată în viaţa lui când încearcă acest sentiment. Pe toate femeile cu care se culcă de-a lungul vieţii le plăteşte, fie că sunt sau nu prostituate.

Citate:
"Morala e o chestiune de timp."
"Singurele Fecioare care au mai rămas pe lume sunteţi voi, cei născuţi în august."
"primul semn de bătrâneţe e când începi să semeni cu tatăl tău"
"Niciodată nu m-am culcat cu vreo femeie fără s-o plătesc, şi pe puţinele care nu erau de meserie le-am convins prin argumente ori cu de-a sila să primească bani chiar de-ar fi să-i arunce la gunoi."
"Oricui mă întreabă îi spun mereu adevărul: târfele nu mi-au lăsat timp să fiu căsătorit."
"Vârsta nu e cea pe care o ai, ci aceea pe care o simţi."
"Are o viaţă dublă şi noroc dublu şi-şi poate influenţa propriul destin."
"nebunii înţelepţi o iau înaintea viitorului"
"Sexul e consolarea care-ţi mai rămâne când nu-ţi ajunge dragostea."
"Stările sufleteşti i se oglindeau în felul în care dormea."

Niciun comentariu: