joi, 18 aprilie 2013

Avatar + chestii de la şcoală

# nu ştiu încă ce legătură are durerea mea fizică, ce durează de două zile, provocată de stomac şi ficat, cu ceea ce fac, dar sunt sigură că este ceva la mijloc. până şi boala e poetică la mine, cum îmi spunea un prieten ieri.  
Finally, după ce trei ani de zile am tot zis că n-am de gând s-o fac vreodată, iată-mă că tocmai am vizionat filmul "Avatar". Buuum!! Foarte bună producţia. Dacă lumea care a văzut filmul s-ar axa mai mult pe mesajul transmis şi ar încerca să-l înţeleagă, ar fi genial. Intensitatea cu care sufletul lui Jake se transformă este uimitoare. Şi reală. Merită. "Avatar" reprezintă o reîntregire a fiinţei.
Dacă la ora de info postam ceasul scriitorilor, la latină am leşinat de râs. Inorum ne explica un text la tablă şi ne punea întrebări, iar eu şi Elena am nimerit vreo cinci răspunsuri din prostie ( :)) ), până când Adina s-a întors la noi şi a găvărit: "Bă, terminaţi! Că vă spun şi vă duceţi la olimpiadă!" ( =)) ). După o aşa ameninţare, era musai să ne găsim o altă ocupaţie, aşa că i-am luat un interviu Elenei despre cariera ei muzicală cu creionul portocaliu pe post de microfon (noi fiind singurele nebune din clasă care vorbeau - din motivul ăsta ne-a dat afară şi profu de mate).
La ora de engleză vorbeam cam toţi, deci era o supergălăgie în timp ce profa încerca să ne facă să citim un text. Şi apoi, văzând că nu reuşeşte, a început să ne vorbească despre legi morale şi Dumnezeu. Instant s-a făcut linişte, toată lumea era numai ochi şi urechi; încărcătura spirituală fiind destul de mare, noi reacţionam prea bine. Felul în care profa s-a lăsat descoperită a fost atât de pur. Din prima oră când a venit să ne predea i-am zis Elenei că îmi pare că are atitudine de călugăriţă şi iată că se verifică. Nu degeaba se spune că X C, clasa noastră, este destoinică şi puternică, cu o putere de receptare/înţelegere peste medie.
P.S.: De fiecare dată când trec prin camera alor mei şi la tv se prezintă Marcel Toader, capul meu este invadat de "hopa hopa până-n zori / când te văd mă trec fiori". Tare special omuleţul!

Niciun comentariu: