duminică, 28 aprilie 2013

Africana na e!

În urmă cu ceva vreme, Elena m-a pus să ascult melodia asta şi nu mi-a plăcut deloc. Mi se părea fără viaţă. Surprinzător, dimineaţă mă trezii fredonând-o.
Africana na e! Africana na e!
Dacă aici îmi declaram respectul şi admiraţia pentru Paraziţii,  astăzi vă spun că o ador pe Delia. Nonconformistă, cu o personalitate ludică, ingenioasă, amuzantă. Una dintre extrem de puţinele voci bune ale ţării. Are mereu proiecte artistice interesante care scot în evidenţă adevărate valori şi din care poţi desprinde lucruri ce te pot ajuta.
Cât despre melodia şi videoclipul de mai sus, sunt formidabile. Textul transmite, imaginile vin în completarea sa.
În timp ce toată lumea vrea să se mute în America şi să călătorească în Japonia/China, eu am o pasiune pentru Africa, triburi şi tot ce ţine de rasa neagră.
Priviţi acest reportaj, dacă nu o să vă emoţioneze măcar puţin, atunci înseamnă că sunteţi insensibili.
Nu m-ai pot să scriu acum, m-a prins tracul.   Africana na e!

Niciun comentariu: