miercuri, 9 ianuarie 2013

wow. şoc.

De câteva zile e pe la tv cea mai slabă femeie din lume. Valeria Levitin. Are 1, 70 m înălţime şi 25 kg. Arată cam aşa:

Am câteva cunoştinţe care sunt extrem de slabe. Până acum mi se păreau dizgraţioşi oamenii graşi. Ch! Acum mi se par superbi. Şi dacă stau bine să mă gândesc, cei graşi au simţul umorului mai dezvoltat :)) Prietenii mei graşi sunt mai mişto ca prietenii mei slabi. Brusc am început să mă cred mult prea slabă, pentru că îmi e frică să nu ajung aşa, mai ales că am slăbit în ultima perioadă. Aww! Bine, acum să nu vă gândiţi că mă apuc de mâncat tone, doar că mi-am dat seama că important este să mă simt comod. Şi mă simt comod şi cu şunci.
Nu pot să îi înţeleg pe bărbaţii care îşi doresc un specimen extrem de slab. Nici pe ăia care vor unul cât dulapul.

P.S. : Am văzut "Marţi, după Crăciun". Oribil. 

Niciun comentariu: