luni, 28 ianuarie 2013

ca fapt divers

am fost sâmbătă la olimpiada de română. am vrut/n-am vrut, până la urmă m-am dus.
mi-a fost greu când m-am trezit şi am văzut că afară ningea. dar am înţeles: Rică împlinea 35 de ani şi iubeşte zăpada.
subiectele au fost aşa şi aşa. mi-au plăcut, dar nu prea. la partea a treia a trebut să scriem despre relaţia dintre magie şi iubire. puteam să aştern miliarde de cuvinte, însă ceva parcă m-a oprit.
lucrarea nu a arătat aşa cum mi-am dorit, drept care am regretat că am participat.
astăzi a venit profa şi mi-a zis că am luat 102 puncte din 110. m-am calificat pentru etapa judeţeană.
ce om sunt şi eu...

2 comentarii:

MikuMyuuki spunea...

Imi zisese si mie doamna T. sa merg. I-am zis scurt ca nu si a plecat mai departe. Oricum nu e genul care sa insiste. :))
Super punctaj:X Felicitari!>:D<

roxx spunea...

nu-mi dau seama cine e doamna T.
Mulţumesc! (se putea şi mai bine) >:D<