joi, 19 mai 2011

profii mele - perle

de prin orele de mate ... cu domnul profesor Ion Turcitu (I.T.) :x

I.T. : Ce notă îţi trebuie?
Ţâsu : 10.
I.T. : Ce să faci cu el?

Ana : M-am tăiat în hârtie.
I.T. : Bine că nu te-ai tăiat în hârtie igienică!

I.T. : Vai de cozonacul tău!

I.T : Mă faci să am emoţii!

I.T. : Bani la bani şi păduchii pentru tine!

I.T. : Eu vorbesc şi voi sunteţi la păscut!

I.T. : Sunteţi şi voi copii, sunteţi...

I.T. :De şmecheri, că e funcţii.

Ana : De ce îl egalarăm pe a cu 2b?
I.T. : De kiki.
Ana : Kiki e fată?

Ana : Când dăm lucrarea?
I.T. : Joi.Vrei să-ţi dau în scris?

Ana : Vreau la tablă!
I.T. : Nu pot că mă strâng pantofii!
Ana : Eu n-am nimic.

I.T. : Domnişoara Iagăr (Vero e băiat!!!)

I.T. : Am curaj să vă dau de la 1? (lucrarea)
Noi : Nuuuu !!!!

Ana : O să cad!
I.T. : Ce ai, fată? Nu cazi? Vrei să-ţi dăm un brânci?

I.T. : Îmi dă ceva : nu ştiu ce!

I.T. : Joi vom avea tupeu să rezolvăm toate problemele la rând.

I.T. : E pauză, e spriţ!

I.T. : V-aţi damblagit, dracu!

I.T. : Poţi să te faci casnică! Poţi să te faci băgătoare de seamă!

I.T. : O mierlesc, adică la fel ca tine.

Ana : M-aţi luat cu cuvinte de astea...
I.T. : Magice!

Ana : Dă-te puţin cu capul!

Ana : Mergem la ghici?
I.T. : Păi presupunem!

I.T. : Dacă ai banda îngustă, asta e!

I.T. : Delta este bă pătrat plus 4ac

I.T. : În ultimul timp o cam sfecleşti!

I.T. : Repet încă o dată.

Luiza : Nu mai înţeleg nimic!
I.T. : Dacă eşti balamuc!

I.T. : Cine îl face pe al doilea? Etc. , ş.a.m.d., Mîţîcă!

I.T. : Dintr-o variantă pe care o alegi?
Luiza : Pe cealaltă!

Ana : auuu!
I.T. : Dă mai tare ca să simţi!

I.T. : Mai repet o dată!

I.T. : Dacă stai 2-3 ore pe zi să-ţi faci temele înseamnă că eşti falimentară!

I.T. Mă făcuşi să tremur aici...

I.T. : Dacă nu îţi dau 2, îţi fac rău.Deci roagă-mă să-ţi dau 2!

I.T. : Cu F de la fraiero!

I.T. : Lui Alexandra este supertolomacă, lui Tudor la fel, lui Segărceanu aşijderea.

I.T. : Dacă calculez

I.T. : Ce făcăreaţă eşti!

I.T. : Se îmbucă, apăsare, ştiţi voi!

I.T. : Dacă vă aşezaţi în fântână, să vă ţineţi de lanţ.În cazul meu nu merge.

va urma ...

Niciun comentariu: