sâmbătă, 21 mai 2011

profii mei - replici tari

de prin orele de istorie ... cu domnul profesor Mirea Tudor (M.T.) :x

M.T. : Luizo, potole-vous!

M.T. : Ţi-a sărit gândul?

M.T. : Hai potoleşte-te că nu eşti pe youtube!

M.T. : Tu sari peste calea ferată ca să nu te curentezi...

M.T. : Ai căzut cu botul în vopsea?

M.T. : Eu nu citesc ziarul sau Gazeta de Sud, care e tot ziar...

Eliza : De ce vă uitaţi urât la mine?
M.T. : Nu mă uit urât, doar mă gândeam dacă ştii ce înseamnă "emancipare".
Eliza : Adică să nu mai fie ţărani.

M.T. : Ia spune tu lecţia să văd cum stai.

M.T. : Ce faci, mă? Mă tratezi cu indiferenţă?

M.T. : A, Mîţîcă, aterizaşi şi tu!

Luiza : Olanda?
M.T. : Franţa, da.

M.T. : Mai aveţi puţin şi scăpaţi de voi.

M.T. : Ce meserii aveau dacii?
Cosmin : Erau comerţari!

M.T. : Ce ţară a condus Mircea cel Bătrân?
Dani : România.

fazele tari din ore au fost multe, însă au scăpat nenotate ...

Niciun comentariu: