luni, 24 ianuarie 2011

super !

Sunt foarte ,foarte fericită că luai 10 la latinăăăăăă ! Chiar nu mă aşteptam să iau aşa o notă mare.Acum îmi iese media 10...şi dacă luam 9 tot 10 îmi ieşea că mai am un 10.
Iupiiiiiiiiii !
Şi la franceză ne încheie mediile şi am tot 10 !

Am citit aseară cartea lui Benoni Etegan şi mi-a plăcut...omul are nişte idei super ,despre care altora le este frică să comenteze. Ca întotdeauna când citesc o carte,mi-am scos citate.Exemple :
"Între mine şi tine un zid.În fiecare zi îl tot escaladez."
"să mâzgălim pereţii cu replicile unei limite"
"Nu mergi cu noi La adunat de draci ?"
"nu spune nimic niciodată nimănui"
"era frumos,era atunci..."
"Pe coapsa ideii se mai sparge un val"
"poet tradus de femeia virtuală care e viaţa lumii" .

Urmăresc editorialul Anei-Maria Păunescu şi îmi pare unul dintre cele mai interesante.Fata are talent şi ar putea deveni o veritabilă artistă de condei.

În ora de chimie mă apucase poezia...şi fabricai chiar 3,una după alta,sub ochii atenţi ai colegelor mele,Eliza şi Georgiana.


Acum mă duc să termin de făcut temele...să învăţ şi să citesc ...poate şi să compun,dacă mă mai apucă !

Un comentariu:

dna_filip spunea...

felicitări pentru toate mediile foarte bune obţinute şi de ce nu, o vacanţă odihnitoare.
Cu drag
Cornelia F