marți, 25 ianuarie 2011

somn ratacit !

Citi asta-seara cartea doamnei Elisabeta Chilom,"Cuvintele asteapta afara",dar nu imi placu...mi-a placut mult ,insa,cum scrie domnul Etegan.Maine ii inapoiez cartile profesorului de istorie.
Daca ieri ma laudam ca luasem 10 la latina ,azi ma laud ca luai 10 la chimie...Nu stiu ce am;am inceput sa ma bucur ca iau 10 ! pana acum nu mi s-a mai intamplat !

Ah si Of...deci vreau sa zic ca am ratat calificarea la faza judeteana de la olimpiada de romana din cauza a 4 puncte mici si neinsemnate ,care s-au dovdedit a fi foarte importante [na,ca imi iesi rima].Ce necaz imi e ! Si voiam eu sa fac contestatie...

Imi aduse doamna Paunescu azi la scoala teza dumneaei de doctorat - e imensa...vreo 200 de pagini A4....mi-a promis ca mi-o aduce de acum 2 saptamani cred,cand am facut la scoala o prezentare despre Nichita Stanescu...teza este despre el.
Oare cand o sa am eu timp sa le fac pe toate ? sa citesc teza + o carte de care m-am apucat mai demult,nereusind sa termin nici primul volum ,sa invat la istorie [si e muuult] ,sa fac exercitiile alea numeroase la mate si colac peste pupaza, sa ma mai si bucur de vacanta intersemestriala de o saptamana,care pentru mine si Eliza nu e vacanta .

Niciun comentariu: