luni, 31 ianuarie 2011

clişee vechi

mă gândesc serios să îmi adun toate materialele - ceea ce o să fie destul de dificil - să mă apuc de scris mult doritul meu roman ,pe care Dreea îl aşteaptă de vreo 2 ani,când mă apucasem să-i explic o chestie.Poate îl scriem împreună...deja visez !
cel mai posibil să încep prin iulie,adică după examenul ală nenorocit la română ,şi mai ales la mate...toţi mă sperie cu "mamă să vezi ce greu o să fie ! învăţă că n-ai idee cum e ! ".Staţi, fraţilor, liniştiţi că nu este sfârşitul lumii...vorba unui cunoscut "dar nu e panică,e party !".
abia aştept să se termine toată aiureala asta - mai sunt 5 luni,of ! .am vorbit cu Gabi pe messenger sâmbătă noaptea şi am întrebat-o cum e viaţa la 18 ani.Mi-a răspuns simplu "50% bac,30% timp liber si 20% somn"...eu la 15 mă simt bătrână,timpul meu arată cam aşa 9% somn,11% poezie,60% şcoală şi 20% free time.
aa...şi Gabi ţin să te anunţ că am scris o poezie cu versul "eu număr fire de păr...mi se pare mai convenabil".Am ţinut cont de ceea ce ai spus.

în sfâşit încep volumul 2 din "om bogat,om sărac"...am terminat primul volum azi-noapte pe la 4 jumătate...am de gând ca în pseudovacanţa asta de o săptămână să îmi fac lectura pentru semestrul doi...să am timp mai mult să învăţ ! (mami ar fi mândră să citească asta ).

mă dor nervii...nu mai pot...ascult melodia "Happiness" (Stella şi Dj Andi)de vreo 8 zile continuu ...nu ştiu cum să scap de ea !!!

Niciun comentariu: