duminică, 4 martie 2012

I'm not anti-social. I just don't like you.

Mă simt atât de liberă că trecu olimpiada la latină. Jur! Sunt ca un fluture pe o pajişte...
Am luat 60 de puncte din 100 şi sunt fericită. M-am dus la căcatu' ăla de olimpiadă doar ca să nu îmi dea aia note mici...
La română am luat 109 din 120, dar nu mă aşteptam. Credeam că iau maxim maxim maxim MAXIM 80 de puncte la cât de nemulţumită eram de lucrarea mea. Numărul 13 mi-a purtat şi de data asta noroc, deşi îl urăsc.
Trebuie să o laud pe Ioniiii care a luat nota 10 la olimpiada de istorie şi se duce la Iaşi pentru faza naţională. Felicităriii :* !!!

Astăzi m-am relaxat cu poezii marca Dinescu. Cei de la Humanitas au publicat exclusiv pentru mine în 2006 "Cele mai frumoase 101 poezii" ale lui Mircea Dinescu.
Am văzut filmul "Legături bolnăvicioase", are o idee bună, dar e făcut aproximativ prost. Filmul apărut în 2006 este ecranizarea romanului "Legături bolnăvicioase", scris de Cecilia Ştefănescu şi publicat în 2002 la Paralela 45. Cartea nu am citit-o, însă sunt convinsă că e mai bună ca filmul.
Cecilia este actuala soţie a lui Florin Iaru, ca să se înţeleagă de ce.

Niciun comentariu: