vineri, 9 martie 2012

Hei io! :))

"Cineva de sus te-a trimis
Să-mi îndeplinească un vis"

Azi e vinerea bărbaţilor şi marţi e în 13. Marţi am chimie, deci e grav.
Una dintre cele mai frumoase ziiiiiiiiiiii. Dacă aş fi pe Facebook l-aş eticheta pe Robert, pe Elena, pe Irina, pe profu de fizică, seminţele, acadelele, căştile, pe Cristina şi Eurovisionul. A, şi bara aia din autobuz. :)))
Ieri am fost prin 33. Vereee, câtă agitaţie e pe acolo. Fosta dirigă ne-a luat pe toţi la rost despre ce-am mai făcut, ne-a lăudat. Noi i-am mai povestit câteva dintre prostiile făcute, pe care încă nu i le mărturisisem.
Dintre toţi, numai eu am rămas la fel de scundă. Dar nu-i nimic, mai bine mică şi a dracului :)))
I-am revăzut şi pe prof Turcitu, prof Ştefan şi prof Vigaru, de care mi-a fost atât de mult dor!

Am o stare din aia nasoală. Mă uit la emisiune lui Liviu, e Ion Maria, îşi lansează ultimul volum de versuri, "După cutremur". Mănânc napolitane cu alune, aduse din Germania. Elena, te pup! Pa!

Niciun comentariu: