joi, 22 martie 2012

"adâncimi de întuneric în mine"

N-am mai scris pentru că n-am avut timp, nu pentru că am murit.

Duminică am fost la conferinţa "Medicina secolului XXI - medicina tehnoprofețiilor sau "..." ", ţinută de medicul Adrian Streinu-Cercel la TNC, în cadrul proiectului "Întâlniri SpectActor".
Cred că toţi ne-am simţit ca nişte studenţi... Streinu-Cercel are un umor remarcabil. Mi-a plăcut şi asta m-a făcut să mă gândesc cât de bucuroasă ar fi fost mama dacă îmi plăcea medicina (ea lucrează în domeniu).

Într-o seară m-am aplecat după ceva ce îmi căzuse şi am făcut pe dracu, pentru că am făcut o întindere de muşchi şi în următoarele câteva zile am avut dureri groaznice, GROAZNICE de spate şi sub coaste, doar în partea stângă. Nu puteam să respir, să râd, să nimic. Încă o dată realizez cââââât de important e să fii atent ce faci, cât de important e să fii sănătos şi cât de mult îi compătimesc pe cei bolnavi.

Între timp am fost copil cuminte şi am mai luat câteva note de 10, am mai impresionat lume. Adică m-am străduit să-mi placă şcoala. Nu prea înţeleg conceptul ăla cu "Şcoala Altfel", proiect care se va desfăşura în perioada 2-7 aprilie...

Ieri, 21 martie 2012, Surpriză! Roxana Ştiubei debutează în revista cultură "Omniscop" cu proză scurtă. Eeeee...

Mâine e o conferinţă la Casa de Cultură "Traian Demetrescu" susţinută de poetul Peter Sragher. O să cânte şi proful de muzică Mihăescu (cel mai tare prof!!).
Sâmbătă am un concurs de critică literară.

Niciun comentariu: