miercuri, 28 decembrie 2011

P.S. 2011

Am trăit şi anul 2011 cu emoţie, curiozitate şi optimism.
Trebuie să adresez câteva cuvinte celor pe care îi admir, nu numai dintr-o dorinţă, cât din faptul că sunt o persoană care nu-şi exprimă sentimentele cu uşurinţă.

Îi mulţumesc mamei, pentru că a fost cicălitoare şi, de fiecare dată, supărarea i-a trecut repede.
Îi mulţumesc tatălui, pentru că m-a aprovizionat mereu cu dulciuri şi că a făcut glume pe care le poţi repeta la infinit fără să te saturi de ele.
Le mulţumesc membrilor întregii familii, pentru sfaturile, sugestiile şi atenţia pe care mi le-au acordat.
Le mulţumesc bunelor prietene Eliza, Georgi şi Andreea, pentru că m-au înţeles şi au ştiut cum să acţioneze ca să mă ajute.
Le mulţumesc scriitorilor care au avut răbdare să-mi explice toate lucrurile ce nu le-am putut înţelege de una singură.
Le mulţumesc autorilor pe ale căror cărţi le-am citit în anul 2011.
Le mulţumesc profesorilor mei, foşti şi actuali, pentru că aproape mereu m-au susţinut.
Le mulţumesc tuturor cunoştinţelor, pentru că există şi pentru că mă suportă.
Le mulţumesc modelelor mele, blogului, Facebook-ului şi României că mă găzduiesc.

Începe un an nou.
Un an nou în care ne propunem multe.
Toate bune până pe 1 !!!

Niciun comentariu: