luni, 5 decembrie 2011

Lumeee!

1. Azi mergeam liniştită spre clasă, ca tot omul, Luminiţa era singură pe hol. Şi era foarte agitată... Îmi zice mie : "Roxana, Roxana ştiai că nu există Moş Nicolae şi Moş Crăciun?" . Deci mi-a spulberat visurile. Apoi adăugă : "De fapt, sunt părinţii!!!!!". Am crezut că mă arunc de pe blocul de desen când am aflat asta.

2. Diriginta, pentru că e superrrr, o să ne pună un punct la teze/lucrări de Moş. Diriginta ne motivează absenţele când chiulim. Tot diriginta a vorbit cu profesorul de logică să nu ne treacă lucrările ălea dezastruoase. Diriginta ne bate dacă luăm note sub opt, pe bune.
P.S. : Diriginta e superrr.

3. Astăzi avusei parte de o chestie superbă, splendidă. Eram în ora de franceză, imediat după ce mă ascultase. (10). Telefonul meu cu butonaşe (repet : cu butonaşe) era pe bancă. Vibrează. Mesaj. Zic : " Woow! Am primit un mesaj!". Când mă uit, ce să vezi, îmi trimisese taică-meu mesaj. "Dicţionarul să fie latin-român sau român-latin?". Puii mei!!! "Păi latin-român. Dar cât e că vrea şi Andreea?" . Răspuns telegrafic : "35 lei". Îi zic Andreei şi vrea şi ea unul. Îi trimit înapoi tatei să ia două. Primesc un răspuns, care, la cel mai serios mod, mă dă pe spate. Jur! "Ok!". Mă şi bufni râsul... Cum să-mi scrie, vere, tata "ok" ???
Aşa... apoi dacă tot e pe mesaje, îi trimit şi eu. "Poţi să mi-l aduci până la 14:25 că am teza?" ... La 14:18 primesc mesaj : "Să vii la poartă". Tocmai ieşise profesoara din clasă. În gând : "Vere, ce rapid e tata!"... Mă duc eu cu Andreea tâgâdân-tâgâdân la poartă, unde dragul meu tată ne aştepta cu nişte dicţionare... Ce să mai, dicţionar şmecher ca noi nu mai are nimeni. După ce că are scris frumos, bla-bla, faza e la sfârşit are gramatică, vere. DA, gramatică!!!!

4. Văzui pe TVR Cultural, şi DA, există canalul ăsta în grila de programe şi chiar unii se uită la el, emisiunea criticului literar Daniel Cristea-Enache. Invitaţi : Andrei Pleşu şi Florin Iaru.
Dintre scrierile lui Pleşu mi-au atras atenţia doar "Despre îngeri" şi "Minima moralia". Sau poate că nu reuşesc eu să-l înţeleg. Se ştie că îl prefer pe Gabriel Liiceanu, mai ales de când, astă-vară, mi-a vorbit despre sexul incult. A! şiiiiiiii mâine mă duc după "Fraier de Bucureşti" a lui Iaru. Într-un post viitor vorbesc despre poezie... o să vedeţi.

5. M-am înscris la un proiect de la şcoală în care trebuie să corespondăm cu nişte elevi din Germania. Am trimis mail-ul de vineri şi nici până în momentul de faţă nu am primit răspuns. Oare chiar o fi adevărat că nemţii sunt oameni serioşi?

6. Am început să ascult Leonard Cohen. E bestiallll! ... Nu mă mai satur de melodia "Dance me to the end of love". O ascult continuu de 4 zile. A fost prima melodie pe care am ascultat-o de la el şi, după ce am văzut o secvenţă dintr-un concert, mi-am zis că este, cla,r unul de-al meu. Trebuie să îi caut şi cărţile. Îmi place enorm Cohen... Mă simt aşa, de parcă m-aş îndrăgosti...

7. Vreau să le urez şi eu câtorva persoane " La mulţi ani! Multă sănătate şi putere de a trece peste toate! ". Este vorba de :
Ana Dicu
Vasile Baghiu
Nicolae Coande
Gabi Tănasie
Nicolae Poghirc
Alexandru Negreţ.

Acum, La revederci!, mâine am o misiune imposibilă : ora de chimie cu Doamna Priceput!

2 comentarii:

Tanasie Gabi spunea...

Multumesc Roxi :*

roxx spunea...

Cu multe plăcinteee ! :*