marți, 4 octombrie 2011

epuizată

Roxana nu mai are timp.
Roxana este constrânsă, dar tot ea le rezolvă pe toate în felul ei. Noroc cu muzica, care o ajută foarte mult.
După nebunia asta cu testele iniţiale, a început de ieri adevăratul coşmar : teme enorme, lecţii de învăţat imense.
La iniţiale situaţia stă cam aşa :
engleză - 4, 30. Sunt ofticată, nu mai comentez.
chimie - 6, 15 şi sunt mândră, chiar sunt mândră de notă, întrucât în generală nu am învăţat niciodată la chimie, din simplul motiv că nu mi-a plăcut. Şi nici în liceu nu o să învăţ. Cine face chimia cu doamna Priceput ştie de ce.
logică - 8, 60 . E un început bun, zic eu.
istorie - 10. Asta datorită celei mai bune echipe din istoria omenirii : Roxana şi Tudor. Ştiubei şi Mirea. ( i-am umilit pe ceilalţi, cum ar spune Horia! )
La restul încă nu am aflat.

Buuun. Încă ceva de reţinut : la mate nu se ia niciodată 10. Cel puţin dacă faci cu domnul Ionuţ Ivănescu ( care, apropos, nu a mai avut clasă de filologie de 7 ani!!!). Singurul prof care pare să fie din lumea mea e domnul de desen. Habar n-am cum se numeşte. Ne certăm şi ne împăcăm. Îmi place.
Îmi place şi de doamna de franceză.

Aflai că dau 4 teze. La română, la latină, la istorie / geografie ( loooogic că am să aleg istoria ) şi la engleză. Faza cu engleza mă enervează. Dacă voiam să dau teză la engleză mă duceam la bilingv.

După o dimineaţă agitată şi trezită devreme au urmat 6 ore (plus una şi ceva pe drum) obositoare. Acasă la 8 şi. Mess. Duş. Acum mă duc să mănânc şi probabil mă apuc de teme şi, eventual , învăţ. Pentru că mâine vreau să dorm !

Niciun comentariu: