miercuri, 19 octombrie 2011

--- () ---

Mă simt aiurea ...
Nu am chef de nimic.
Am tot amânat să scriu pe blog.
Posed o lene generală.
N-am scris despre omul ăla care mi-a atras atenţia la pomană, n-am mai scris la roman, n-am mai scris versuri.
N-am făcut nimic.
În ultimele zile am plecat la şcoală fără teme şă fără să învăţ.
Azi aveam lucrare la geografie şi la fizică. Abia dacă în ultimele două minute de pauză am deschis caietul. Noroc că nu am mai dat lucrările, într-un final.

Problemele de sănătate ... să se ducă ...

Vreau la mare ... îmi este dor de plajă ... de o plimbare pe plajă ... de frigul din noaptea mării ... de sunetul apei ... de visurile noastre ... de noi ... de răsărit ... de apus ... de camera de hotel ... de chitară ... de versurile veşnice ...
Vreau la mare ... îmi este dor de plajă!

Niciun comentariu: