duminică, 23 octombrie 2011

nimic

Brrr!!!
Deci s-a făcut un frig inimaginabil. Ieri am fost la ţară după nişte gutui şi m-am făcut ţurţure.

Am mai postat, după o lungă pauză, pe Reţeaua Literară încă un poem. A fost promovat în pagina principală a site-ului. E pentru a 11-a oară când se promovează un text publicat de mine în pagina principală.

Am primit o cerere de la domnul Dan Lupescu, repet : Dan Lupescu, de a publica poezii în revista LAMURA.
( Încă regret că acum vreun an şi jumătate am refuzat propunerea domnului Ovidiu Bufnilă de a-mi scoate o ediţie de autor a ziarului STRADA MARE ! Şi, în general, regret toate propunerile pe care le-am refuzat de-a lungul timpului!)

Când eram eu mai mică, programul de desene animate se numea Jetix, nu Disney Channel. Şi erau nişte desene foarte frumoase, nu tot felul de filmuleţe care mai de care mai fictive. Drept pentru care am să caut pe Inet desenele care mi-au plăcut mie (şi erau educative) :
Viaţa cu Louie
Ce-i cu Andy
Copiii de la 402
Fetiţele Powerpuff.

Mâine am română. Şi am o temă imensă, vreo 24 de exerciţii, la literatură. Am făcut două dintre ele şi mi-a luat o pagină de caiet mare. Deci fuck, cât am de scris!!!
Auuu, acum îmi adusei aminte că mai am şi desenul cu fluturi de făcut. Şi temă la latină. Cine m-a pus să vreau la olimpiadă?
A, da, orgoliul.

Bine! Pa!

Niciun comentariu: