luni, 13 februarie 2017

Craiova: evenimentul World Education Fair vă așteaptă

Educația în străinătate poate fi șansa vieții tale, așa că vino la prezentarea ofertei educaționale în cadrul evenimentului World Education Fair pe 21 februarie între orele 11:00 și 16:00 la Ramada Plaza Craiova.

Mi-am dorit și eu la rândul meu să studiez în străinătate, însă ghinion de neșansă s-au ivit ceva dificultăți când am terminat liceul, așa că am rămas în țară. Pentru moment. Pentru că nu am abandonat ideea. Și vă recomand cu încredere să credeți în visurile voastre, oricât de imposibile par la prima vedere.

Târgul de Consultanță Educațională se află deja la ediția XXVI și prevede peste 300 de oferte de la universități, colegii, licee sau centre de limbi străine. Sunt peste 100 de parteneri internaționali, printre care se numără țări ca Germania, SUA, Austria, Marea Britanie sau China.

De asemenea, tinerii își pot descoperi veleitățile cu ajutorul testelor de orientare profesională Cambridge Occupational Analysts pe care le găsiți aici.

Dați un join la evenimentul de pe Facebook, ca să știu cu cine mă voi întâlni la târg. Participarea este gratuită, dar nu uitați să completați acest formular online înainte.

Pentru detalii despre târg și istoria acestuia, vă invit să urmăriți acest clip:

Niciun comentariu: