duminică, 27 martie 2016

Brânzeturi cum se... cuVin: aventura cu numărul doi.

#happy.to.be.there.
                                            fraţii mei de peste Jiu
eu cu drag acum vă scriu
despre ce trăii joi seară
când cu sârg ploua afară
şi nu ştiam dacă-mi trece
tusea pe vremea cea rece
dar îmi luai inima-n dinţi
şi jurai pe vreo doi sfinţi
că mă-mbăt, că nu se poate
să mai stau acas' o noapte
tot cu febra mea trei'şapte
plecai aşa uşurel
să mă plimb prin orăşel
şi-ajunsei la Temple Bar
unde ideile bune apar
se făcea o degustare
cu brânzeturi bune tare
asortate lângă vinuri
să ne scape dintre chinuri
puse-n pahare speciale
de uzat la degustare.
 mai jos îl vedeţi pe Alin
fără barbă, dar divin
cum galant ne povestea
că brânza nu-i telemea
ci ceva cu mult mai fin
despre care acum citim
la Delaco aici pe site 
şi vă dau o listă, hait!,
cu perechile vedetă
pe fundal e o flaşnetă:
1. Corcova Sauvignon Blanc - Mozzarella
2. Corcova Reserve Chardonay- Camembert 
3. Corcova Rose - Maasdam
4. Corcova Reserve Pinot Noir - Emmentaler
5. Corcova Reserve Cuvee Racoveanu - Grana Padano
6. Corcova Dessert - Roquefort
grea alegere, ce-i drept
dar 3 mi-a intrat în piept
îmi dă senzaţia că ne ştim
dintr-un cadru mai... intim
 maasdamul unicat
mai ales mâncat în pat
                                             iar culoarea lui Rose...    
n-am ce comenta, că-i limpede.
un cuvânt de e să spun
pentru vinul ăsta bun
dragoste, e clar de ce
că mi-a făcut farmece.
pentru brânză spun alint
că nu am cu ce să mint
iar combinaţia preferată
 o caracterizez prin şpagă

Corcova Roy&Damboviceanu 
îmi doresc să beau tot anu'

fac parte mereu din program
ne fac viaţa mai frumoasă
şi cu drag ieşim din casă
pentru proiectele lor
încântarea simţurilor!
eu cu Raluca Brezniceanu şi surorile Gaina: Diana şi Ana
Alin Sîntimbrean
Daniel Botea alături de Şerban Dâmboviceanu

Niciun comentariu: