miercuri, 27 februarie 2013

Yamato Nadeshiko Shichi Henge

Claudia şi-a luat un bloc de desen mişto. şi s-a apucat de desenat ca un fel de terapie. în dimineaţa asta a desenat-o (de fapt, a terminat-o) pe Sunako aşa:
Sunako este personajul principal din animeul din titlu.

am întrebat-o care e faza cu desenul şi mi-a zis că priveşte animeul, îi place mult. s-a apucat să-mi povestească şi mi s-a părut drăguţ. am zis că poate mă uit. mi-a mai zis ea de Naruto acum ceva vreme şi încercarea mea de a urmări a eşuat.

n-am văzut în viaţa asta niciun anime. niciodată nu au prezentat un interes deosebit pentru mine craniile, întunericul, aspectul fizic gen emo şi, în mod obsesiv, moartea. iar animeul tocmai despre asta e. m-a acaparat total, am văzut şapte episoade, pentru că atâtea sunt traduse deocamdată. următorul apare luni. mai sunt secole până luni :))
Sunako (mă regăsesc oarecum în ea) îi spusese unui băiat că îl place. el i-a răspuns că nu-i plac fetele urâte. din respectivul moment ea nu s-a mai îngrijit de aspectul fizic deloc. avea bretonul foarte lung, nu i se vedeau monosprânceana, tenul. misiunea de a o feminiza le revine celor patru băieţi, Străluceniile, care locuiau cu chirie la mătuşa lui Sunako. e genial cum îi dă sângele pe nas personajului principal când vede chestii frumoase.
abia aştept să văd următoarele desene ale Claudiei.

şiiiiiii Mulţumesc! pentru recomandare, Claudia! :*
dacă vă interesează, îl găsiţi aici : http://anime.kage.ro/anime/yamato-nadeshiko-shici-henge/ .

Niciun comentariu: