duminică, 17 februarie 2013

Dead Poets Society

Mă trezesc la 11:05. Cam neobişnuit pentru mine. Mai ales că am ajuns acasă destul de târziu (sau devreme, dacă raportăm la prima oră a dimineţii) de la aniversarea mătuşă-mii. Cum încă nu aveam somn, mi-am luat căştile şi cartea la care citesc. Stau eu în pat, citesc-citesc-citesc, mai şi cânt (nu, nu vreţi să mă auziţi). Dintr-o dată mi se face, pur şi simplu, frică. Nu ştiu de ce, cum. N-am nicio idee, dar frica aia era îngrozitoare. Jur. Aşa că m-am hotărât să mă bag sub pătură. Presupun că am visat ceva, dar nu-mi amintesc.
Stau o oră aiurea la pc. Apoi fac curăţenie exemplară ( :)) ), apoi ritualul de îmbăiere ( :)) ). Relaxareee time, cum s-ar zice :)).
Hmm, acum ce să fac, ce să fac? Cred că am răbdare să mă uit la un film. Mă înarmez cu o pungă imensă cu popcorn şi o sticlă cu Pepsi, asta şi pentru că îmi arată cântarul 52 kg şi absolut toate perechile de pantaloni cad de pe mine.
Dead Poets Society.
El m-a ales. Este unul dintre cele mai bune filme pe care le-am văzut.
Memorabilă secvenţa cu sinuciderea. Dacă o să fiu vreodată prof, am să încerc să fiu ca prof Keating. Robin Williams interpretează genial un rol genial. Poezia trăieşte atât timp cât noi trăim.
Trebuie neapărat să vedeţi filmul. E aici : http://filmehd.net/dead-poets-society-1989-filme-online.html .

2 comentarii:

MikuMyuuki spunea...

Cred ca mi-a zis cineva de filmul asta, am auzit undeva de el, prea imi suna cunoscut.
Un serial misto: Faith. E coreean, dar merita fiecare bucatica:X Mai ales Lee Min Ho, actorul principal:X

roxx spunea...

o să mă uit când o să am timp. mulţu :)
ai mei sunt înnebuniţi după serialele coreene :D